MAMMON DIVISION hazai cégek számára promóciós ajándékokat szállító csapata alvállalkozókon keresztül szervezett külsős munkák mellett (pl. nyomdai munkák, emblémázások) a partnerek önálló elképzeléseihez és céges ajándékozási szokásaihoz szorosan illeszkedő megoldásokat nyújt.

Nagyjából 1700 beszállító több, mint 32 ezer féle termékéből válogatunk, mely egyúttal mintegy 800 különböző márkát is jelent.

A piac nagyobb résztvevőitől eltérően, lehetőség szerint személyre szabott módon, a szállítási-, fizetési-, és egyéb üzleti feltételeket rugalmasan, ügyfeleink szokásaihoz hangolva próbáljuk kialakítani, és a személyes kapcsolattartás segítségével mindezt igyekszünk tovább könnyíteni.

Jövőképünk

Mint a marketing szolgáltatók piacának – és ezen belül is a legkülönfélébb promóciós termékek beszállítói szegmensének – aktív résztvevői, alapvető küldetésünknek partnereink egyedi, a nagy katalógus-cégek által nem kimondottan vállalható kiszolgálását tűztük ki. Ennek keretében ügyfeleink számára igyekszünk eszmeiségében és használhatóságában is vonzó ötleteket és promóciós termékeket biztosítani, hogy az ezek által nyújtott előnyökből fakadó sikerekben minél gyakrabban osztozhassunk. Cégünk a jelenlegi, folyamatosan bővülő beszállítói kör dinamikus működtetésével, valamint az ügyfélkör fokozatos bővítésével és az ennek köszönhető hatékony cégműködéssel a további fejlődést kívánja megalapozni.

Számunkra a legfontosabb követelmény partnereink elégedettsége. Ezzel összefüggésben, kollégáink számára kihívásokkal teli, és a teljesítményt méltó módon elismerő munkahelyi körülményeket biztosítunk, melyek mind a felelősségvállalást, mind pedig a személyes fejlődést elősegítik. Fontosnak tartjuk, hogy kiemelkedő képességű, elkötelezett munkaerőt sikerüljön megszereznünk és megtartanunk, valamint hogy az üzleti szellem a cég minden dolgozójának napi tevékenységét áthassa.

Ügyfeleink számára olyan minőségű termékeket és megbízható szolgáltatásokat nyújtunk, amelyek megfelelően kielégítik igényeiket, és ahol csak lehetséges, igyekszünk jó partneri kapcsolatokat kiépíteni a gyártókkal, szállítókkal, vevőinkkel, vagy egyéb intézményekkel.

Felfogásunk szerint a folyamatos stratégiai gondolkodás és állandóan fejlődő szervezeti kultúránk hosszú távon biztosítja a partneri elégedettséget csapatunk marketing-jellegű szolgáltatásainak minőségével kapcsolatban. Dolgozóink elkötelezettséggel, naprakész szakmai tudással, szervezőkészséggel, és mindezek rendszeres ellenőrzésével valósítják meg azt az egyensúlyt, melyet a minőségfejlesztésben célként jelöltünk meg a hatékonyság és az eredményesség között.

Hosszú távú üzleti terveinkkel és a vállalható minőség közvetítése iránti szenvedélyes elkötelezettségünkkel összhangban, minden egyes tevékenységünk során megkülönböztetett figyelemmel tartjuk be a megfelelő környezetvédelmi és termékbiztonsági előírásokat.

Küldetésünk

Küldetésünk fő mozgatórugója, hogy az Internet, a mobil és egyéb technológiák felhasználásával kreatív-, minőségi-, de legfőképpen egyedi, testre szabott megoldások segítségével hozzájáruljunk ügyfeleink saját céljainak eléréséhez a lüktető gazdaság minden elérhető területén.

Legfontosabb céljaink az alábbiak:

Olyan marketing eszközt adni céges partnereink kezébe, amely segítségével elképzeléseikhez és hagyományaikhoz méltóan tudnak megfelelni a piaci elvárásoknak a promóciók, üzleti ajándékozások alkalmával és el tudják foglalni méltó helyüket a gazdaság egyéb szereplői között.

Megalapozott szakmai tudással, mai gondolkodásmóddal felvértezve, modern technológiákat alkalmazva igyekszünk ügyfeleink tevékenységeinek előnyeit rögzíteni és a piac figyelmét megfelelő mértékben ráirányítani ezekre.

Megerősíteni a hazánkban is egyre inkább meghonosodni látszó üzleti ajándékozás különböző szintjeit, az elterjedt szokásrend minőség-irányú elmozdításának segítése.

Hozzájárulni a promóciós tevékenység, a reklámajándékok segítségével végzett marketing tevékenységek hatásának szélesebb körű hazai elismertetéséhez.

Egyfajta konzultáns tevékenységgel hozzásegíteni a hazai gyártókat és szolgáltatókat ahhoz, hogy vállalkozásukat szélesebb körben és behatóbban megismertethessék célközönségükkel, melyre versenyképessé válásukhoz, illetve annak megtartásához elengedhetetlenül szükségük lehet a folyamatos piaci versenyben.

Csapatunk a magyar gazdaság résztvevőinek megbecsült partnere kíván lenni, mint üzleti ajándékok, promóciós termékek beszállítója, illetve marketing konzultáns. A korszerű menedzseri felkészültséghez és menedzsment kultúrához véleményünk szerint hozzátartozik a megfelelő szintű személyes kapcsolattartás a piac egyéb résztvevőivel, melynek szerves része a vállalkozás értékrendszerét is közvetíteni képes reklámajándékok elhelyezése. E kultúrának hazánkban történő széleskörű fejlesztésére, ápolására, terjesztésére törekszünk.

Szolgáltatásainkon keresztül üzleti partnereinknek és azok ügyfelei számára olyan szintű elégedettségérzetet kínálunk, mely nem csupán hatással van életükre, de egyúttal szívükhöz is szól és így erősíti a felek közti együttműködést és elkötelezettséget.

 

Filozófiánk

Vállalkozásunk sikerét az alapítás óta eltelt időszakban végrehajtott számos sikeres üzlet lebonyolítása is bizonyítja. Ennek hátterében a szolgáltatások megfelelő minőségét biztosító modern vállalatvezetési filozófia alkalmazására való törekvés áll.

Ennek lényege számunkra három pontban foglalható össze:

teljes elkötelezettség

vevőközpontúság

folyamatos fejlesztés, képzés

Teljes elkötelezettség

A cég minden alkalmazottja és a menedzsment, mind az operatív eljárások szintjén, mind a saját szakterületén szerteágazó, első kézből származó tapasztalattal rendelkezik. Minden folyamat megvalósítását személyesen vezetik, kiemelten kezelve az egységes szemléletet.

Vevőközpontúság

Munkánk során célunk, hogy ötleteinket, szolgáltatásainkat igénybe vevő partnereink megelégedettek és hűséges, visszatérő ügyfeleink legyenek. Ehhez az adott vállalkozás munkatársainak igényei legteljesebb felmérése és maradéktalan kielégítése szükséges.

Cégünk vevőközpontú filozófiájának legfontosabb tényezői:

vevő megértése, empátiakészség

szakmai hozzáértés

megbízhatóság

hitelesség

nagy mértékű alkalmazkodóképesség

folyamatos elérhetőség

kommunikáció kialakítása megfelelő szinten

Folyamatos fejlesztés, képzés

Beszállítóinkkal is folyamatosan kiemelt kapcsolatot tartunk, hogy a szolgáltatásaink alapját képező termékek a legkorszerűbb megoldásként, határidőre rendelkezésre álljanak.

Vállalkozásunk egyes alkalmazottai szakterületük jeles képviselői. Ahhoz, hogy ez az állapot fenntartható legyen, állandó képzésre és fejlesztésre van szükség mind a vállalatvezetés, mind a végrehajtás szintjén. Alkalmazottaink rendszeres konzultációk, illetve ha kell, tréningek keretében sajátítják el az újdonságok alkalmazásához szükséges gyakorlati ismereteket, hogy állandó szolgáltatásainkban a mindenkori élvonalbeli megoldásokat biztosíthassuk.

További lényeges szempontok, melyek mentén mindennapi tevékenységünk zajlik:

A jövőt izgalmas kihívásnak tekintjük és lehetőségként kezeljük

Elősegítjük a személyes fejlődést, munkatársainkat lehetőségeink szerint támogatjuk

Szorgalmazzuk a folyamatos kommunikációt és együttműködést

Minden megteszünk azért, hogy vevőink a legtöbbet kapják befektetéseikért

Szeretnénk elérni, hogy üzleti partnereinknek ajándékozási szándékuk esetén először mindig a Mammon Division csapata jusson eszébe

Folyamatosan szem előtt tartjuk vevőink igényeit és elégedettségét

Fő értékteremtőinknek munkatársainkat ismerjük el

Kommunikációnkat a nyitottság jellemzi

Mindig keressük az alkalmazható új megoldásokat

Szállítóinkkal a kölcsönös előnyök alapján működünk együtt

Megbízhatóságra és átláthatóságra törekszünk

Elkötelezettek vagyunk az erkölcsi és környezeti értékek iránt.